Zavolejte nám: +420 602 504 074
E-mail: info@m-iaudit.cz
Společnost M-IAudit s. r. o. působí v oboru od roku 2017. Společnost založila ekonomka velké příspěvkové organizace Ing. Marcela Pardovská, která poskytovala své konzultace mnoha dalším příspěvkovým organizacím. Po celou dobu našeho fungování se věnujeme provádění veřejnosprávních kontrol, konzultace pro vedení obce k ověřování účetních závěrek zřizovaných organizací a internímu auditu. Postupem času se naše portofolio rozšířilo i na právní oblast a především na nastavování procesů řízení příspěvkových organizací a nastavení vnitřních předpisů příspěvkových organizací či obce. V oblasti financování sociálních služeb se specializujeme na poradenství v oblasti podávání žádosti o dotace na sociální služby, sledování čerpání dotací a jejich vyúčtování. Spolupracujeme s odborníky z praxe a navrhujeme vždy jen řešení, které máme sami ověřené. Získali jsme mnoho zkušeností a víme jak na to. Tím že Vám pomůžeme získat jistotu správných informací, přispějeme k dosažení Vašich cílů. Ověříme, že i vaše procesy a výkazy jsou z hlediska účinné legislativy v pořádku.
Příprava a konzultace při zavádění nových postupů a příprava interních předpisů. Předpisy odpovídající aktuální legislativě. Jednotná šablona pro všechny interní předpisy organizace
Pomoc při žádosti o dotace na sociální služby dle §101 a §105 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách. Sledování čerpání dotací, měsíční reportování spotřeby dotací
Školení na míru pro vedení organizace, zastupitele, kontrolní pracovníky. Aktuality pro průběžné novinky a informace na základě nové legislativy.
Nezávislá kontrola hospodaření příspěvkové organizace nebo příjemců veřejné podpory (dotace). Kontrola je vykonávaná formou přizvané osoby minimálně s jedním zaměstnancem poskytovatele. Pro PO předpříprava ke kontrole a „rádce“ u kontrol.
Protože jsme dlouhou dobu stáli i na druhé straně ve vedení obce, víme, že je důležité srozumitelně komunikovat s vedením obce, zároveň komunikujeme i úředníky či zaměstnanci
Působíme v prostředí příspěvkových organizací, nabízíme jen to co sami děláme či využíváme. Když nevíme poradíme se s našimi spolupracující osobami....
Snažíme se vyhovět vaším časovým požadavkům a možnostem
Naše výstupy vám přinesou užitek, neděláme studie do šuplíku. Sami přijímáme pouze zakázky, které mají smysl něco změnit.
Absolventka Vysoké školy báňské - Technické univerzity, fakulty ekonomické, oboru Ekonomika a právo v podnikání. Dlouholetá praxe jako kontrolní pracovník Finančního úřadu. Od roku 2013 ekonom velké příspěvkové organizace. Praxe v oblasti ekonomiky, účetnictví, řídící kontroly, vnitřního řídícího a kontrolního systému, interního auditu příspěvkových organizací. Věnuje se přednáškové činnosti na odborných konferencích, a to především účetnictví a nastavení vyrovnávací platby v sociálních službách.
David studuje ekonomii na Mendelově univerzitě v Brně. Zároveň pracuje jako asistent auditora Martina Kassaye, MSc. (č. osvědčení 2488). David se specializuje na sběr, analýzu a vyhodnocování podkladových dat, implementuje a nastavuje interní procesy a zabývá se novými trendy v oboru.
Michal vystudoval právnickou a přírodovědeckou fakultu Masarykovy univerzity v Brně a dlouhodobě se věnuje právnímu nastavení a financování příspěvkových organizací. Momentálně pracuje na Ministerstvu financí a věnuje se veřejnosprávním kontrolám státních organizací.
Od 1.1.2024 se změní tvorba a čerpání FKSP v PO v důsledku schválení konsolidačního balíčku. Tvorba je snížena ze současných 2 % na 1 % hrubých mezd. Dále se ruší celá stávající vyhláška č. 114/2002 Sb., což vede ke schválení nového interního předpisu k čerpání FKSP. V neposlední řadě je také a stanovení striktnějších podmínek pro čerpání vybraných benefitů. Důraz je dán pro čerpání příspěvku zaměstnavatele na produkty spoření na stáří, jež by tvořil alespoň polovinu ze všech čerpaných benefitů. Z toho důvodů je nutno přehodnotit stávající poskytované plnění (bude v podstatě pouze 25% hodnoty roku 2023).
Od 1.1.2024 se změní tvorba a čerpání FKSP v PO v důsledku schválení konsolidačního balíčku. Tvorba je snížena ze současných 2 % na 1 % hrubých mezd. Dále se ruší celá stávající vyhláška č. 114/2002 Sb., což vede ke schvá
Číst více ––>V rámci přípravy nového zákona o účetnictví a "digitalizaci" všech účetních dokladů v rámci veřejného sektoru, doporučujeme začít provádět a připravovat se na dané změny co nejdříve. Spolupracujeme a sami využíváme řeše
Číst více ––>